dilluns, 3 de març del 2014

XXI APLEC MISSIONER

El passat dissabte 25 de gener va tenir lloc el “XXI APLEC MISSIONER” pels fillets de 2n de comunió. Hi vam participar el nostre grup de Sant Miquel. Els nens van disfrutar molt de l’experiència, a mi personalment, també em va agradar l’experiència d’aquest
dia especial. Estava molt ben organitzada perquè els nens poguessin entendre el missatge sobre lo important que és ajudar­nos uns als altres en tots els sentits, i també de poder conèixer a Jesús, de compartir jocs i entendre que tots mereixem una vida digna i un lloc on poder viure. Els fillets de Sant Miquel són na Núria, en Tano, en Kevin, na Carla i na Carla Martínez; també na Meritxell, n’Andrea, n’Ariadna Cortés i en Jordi. Tots ells van estar molt atents als missatges de la trobada. El que més els hi va agradar varen ser les cançons i  els contes que contava en Victor Uwagba, que els va fer reflexionar sobre el missatge que els hi va transmetre, perquè els nens entenguessin que compartint tots som més feliços. Els nens em contaven lo valent que havia estat en Joan, un fillet que ens va contar que quan va combregar no va voler cap regal, sinó que tot el que li volguessin regalar, ho posessin dins una capseta i fós destinat als fillets més necessitats. El Senyor Bisbe també ens va contar el seu viatge, i la seva experiència, com vivien els fillets i quines eren les seves necessitats i lo feliços que són a les escoles d’acollida. Una experiència plena d’amor i caritat. Aquestes trobades de tots els fillets de Menorca és molt positiva, ja que poden sentir-se petits missioners.
Esperança Casasnovas
ANDREA- A jo me va agradar quan vam ballar tots junts. Jo ajudaria al pobres perquè ells tinguessin també menjar. Li ensenyaria al pobres qui és Deu.
KEVIN- Yo ayudaría a los niños pobres con dinero. Toda mi ropa usada se la daría a los niños pobres. Ayudaría a los niños pobres con comida. Yo llevaría medicinas para curarlos. Yo con el dinero de los ricos diría que les dieran algo de dinero para que se compren una casa.
MERITXELL-Jo ajudar as pobres. Els hi donaria roba, euros, escola i casa. Els hi ensenyaria qui és Déu. Me van agradar ses cançons i es vídeo. 
JORDI- Als pobres els hi voldria donar roba, menjar i euros. Ajudar a tots els que no tenen res. Me va agradar els tambors.
CARLA- Un fillet, de nom Joan, ens va explicar que per sa seva primera comunió en tost de rebre regals va recollir doblers amb la família i amics i els va donar pels pobres, perquè es comprin roba, joguets, menjar...
TANO- Jo ajudaria als fillets o filletes amb euros. També ajudaria a ses persones, amb roba i menjar. Ajudaria als que no tenen cases i a que no es morin. Els hi donaria medicines als malalts.
ARIADNA- Per ajudar als nens pobres donant-los menjar. Jo a la meva comunió només vull euros per donar als pobres. A la trobada de catequesi el que més em va agradar va ser donar la rodiola. A la trobada de catequesi m’ho vaig passar molt bé. A la trobada ens van explicar històries de nens pobres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada